Ergonomiczne fotele biurowe

Ergonomia to nauka obecna w naszym życiu podobnie jak powietrze, którym oddychamy. Krzesła fotele biurowe możemy podzielić na te zwykłe najtańsze wyposażone tylko w  regulację wysokości siedziska i oparcia. Drugi rodzaj określany ergonomicznym to pełna swoboda i możliwości dopasowania fotela biurowego do naturalnych fizycznych człowieka takich jak waga, wzrost oraz ogólna budowa – postura. Dlaczego wszyscy wolą wybierać byle jakie tanie produkty. Można zrozumieć, że ktoś z fotela biurowego korzysta sporadycznie raz na miesiąc przez parę minut. Ale dlaczego ktoś chce kupić tanie niedające się wyregulować i dopasować do osoby krzesło obrotowe – w dodatku do całodniowego użytku biurowego. To ciężko zrozumieć. Jednakże z drugiej strony możemy zrozumieć. Rozwiązania ergonomiczne czyli ułatwiające człowiekowi codzienne obowiązki tak bardzo dostępne w naszym życiu, że o nich nie mówimy. Jednakże jeśli chodzi o edukację fotelową nie jest już tak dobrze.

Ergonomiczne fotele biurowe ergo comfort

Większość osób nie zdaje sobie jak ogromna jest różnica w wygodzie użytkowania poprzez właściwe dopasowanie fotela biurowego do jego użytkownika. Przecież ergonomiczne fotele biurowe nie aż tak dużo droższe. Znając definicje i własności ergonomicznych foteli biurowych nie wahał bym się postawić na model ergonomiczny nawet jeśli ten będzie przesadnie określając dwa razy droższy. Przecież właściwa postawa siedząca gwarantuje stabilność naszego zdrowia – część szyjnej połączonej z kręgosłupem. Dzięki jakim mechanizmom fotel może być ergonomiczny. Przede wszystkim regulacja : wysokość siedziska, oparcia oraz pochylenia oparcia. Dostępne są mechanizmy synchroniczne czyli proporcjonalna regulacja oparcia w stosunku do siedziska. Analogicznie działają mechanizmy asynchroniczne. Bardzo ważnym elementem ergonomii w budowie fotela jest regulowana przesuwna płyta siedziska – określająca głębokość siedzenia. Nie miejmy złudzeń, dokonajmy właściwego wyboru – do regularnej pracy przy biurku tylko ergonomiczne fotele biurowe.